Po pěti letech v sociálních agenturách

Léto 2015. Poprvé zaměstnaný. A i když jsem byl v mezičase na volné noze, život v agenturách se stal po střední škole mým zdrojem obživy. Reklamy a propagace, až jsem skoro zapomněl, proč jsem vůbec začal ty obrázky rozpohybovávat.

Animace u mě už není na prvním místě. Proto jsem si říkal, že chci umět odbavit práci co nejrychleji. Někdy prostě není čas zamýšlet se nad hlavním sdělením, které bychom chtěli předat. Někdy jsme v hierarchii váhy názorů utlačení na úroveň dělníka reklamy. A nebo spíš hlavně proto, že deadline byl včera.

Teď přichází část, proč píšu tenhle článek. Sesumíroval jsem tipy a návyky, které by měl mít každý, kdo pracuje s počítačem. Takže i ty!

Číst dál…

Jak na nastavení
Google Analytics?

Ať už se chystáme spouštět nové webové stránky, či startujeme online marketingovou kampaň, musíme si nastavit, co od našich aktivit očekáváme. Respektive jakých cílů chceme dosáhnout. Je pro nás klíčové vědět, k jakým výsledkům naše kroky vedly. 

Nejznámějším a nejpoužívanějším nástrojem pro sledování úspěšnosti našich kampaní představují Google Analytics (dále GA). 

Číst dál…

Google pomáhá analytikům.
Tag Manager usnadní život i vám.

Při vyhodnocování úspěšnosti našich kampaní je využívání nástroje Google Analytics (GA) pro většinu z nás naprosto běžnou záležitostí (minimálně by tomu tak mělo být). Avšak při samotném nastavování GA a nasazování kódů na webové stránky můžeme narazit na jeden problém, komunikaci s webmasterem. Nejenže je často zdlouhavá, ale také během ní může dojít k mnoha chybám. O co lehčí by bylo, kdybychom mohli nasazovat kódy sami a nemuseli být závislí na někom dalším? Pro mnoho z nás jsou však kódy a správa webu španělskou vesnicí, tudíž se tento problém může jevit jako neřešitelný. V tuto chvíli vstupuje na scénu Google Tag Manager.

Číst dál…