Czechtourism
Ukázali jsme našim
sousedům krásy
Česka
Od prosince 2020 do ledna 2021 jsme realizovali rozsáhlou zahraniční reklamní kampaň na podporu významných turistických cílů po celé České republice.
ZACÍLENÍ KAMPANĚ
Cílem kampaně byl maximální možný zásah
v sousedních zemích (Německo, Rakousko, Polsko,
Slovensko) a přivedení násvštěvníků
na lokalizované webové stránky.
Kampaň byla zaměřená na sousední státy, a tak jsme pomocí vizuálů kampaně zasáhli významnou část populace v regionu celé střední Evropy. Konkrétně tedy v Německu, Rakousku, Polsku a na Slovensku.
REKLAMNÍ FORMÁTY
Pro komunikaci kampaně jsme využili facebookové reklamní formáty, programatickou display reklamu a platformu Teads, která obsahuje zajímavé a atraktivní formáty.
Jak kampaň probíhala?
I přes to, že se kampaň odehrávala v prosinci, což je období spjaté s poměrně vysokými cenami, a zároveň začátek a průběh kampaně doprovázely komplikace spojené s Covidem-19, podařilo se nám mediální plán splnit a zajistit deset milionů impresí a statisíce kliků.
IMPRESÍ
KLIKŮ
KREATIV
S ohledem na situaci způsobenou Covidem-19 byla kampaň z pohledu vedení celého projektu velmi náročná. Docházelo totiž k častým změnám kreativ, stopování a posilování kampaně a samozřejmě velmi pružnému vyhodnocování dění v jednotlivých regionech. Nicméně ani tyto komplikace nezabránily splnění nastavených cílů, což vedlo k naprosté spokojenosti klienta.