Texture

Google Analytics pro manažery a podnikatele

Header photo

Počet účastníků: max. 8 osob - Dbáme na osobní přístup a praxi.

Cena: 4 500 Kč + DPH

Doba trvání: 4,5 h

Co se naučíte:

  • Poznáte základní platformy pro měření webu
  • Pochopíte principy a specifika fungování měření
  • Osvojíte si důležité pojmy související
    s analytikou
  • Zorientujete se v analytickém přehledu
  • Naučíte se měřit a sledovat digitální kampaně.

Školení připravené experty na webovou analytiku. Kombinace teorie a okamžité praxe ve srozumitelné podobě. Společně projdeme Google Analytics účet a probírané funkce si rovnou vyzkoušíte. Důraz klademe na důležité funkce a znalosti, které pomohou při řešení pracovních úkonů.

Co získáte?

  • Školení vedou DVA profesionálové z oboru, kteří se analytice věnují a školené nástroje denně využívají ke své práci
  • 2 h teorie + 2 h praxe přímo v Google Analytics a dostatek času všechny dotazy.
  • Porozumění online analytice při společném procházení nástrojem
  • Okamžité testování znalostí na konkrétním webu a příkladech
  • Soupis užitečných informačních zdrojů
  • Tahák na důležité pojmy a metriky
  • Checklist pro usnadnění budoucí práce

Pro koho je školení určené/ vhodné?

Pokud jste Project Manager, Marketing Manager, Brand Manager nebo podnikatel prodávající online služby či zboží.

Co musím umět, než půjdu na kurz?

Kurz je určen začínajícím a mírně pokročilým uživatelům, není proto třeba žádné zvláštní přípravy. Všechny pojmy budou srozumitelně vysvětleny.

Vyškolené značky:

Forma:

Online workshop s možností dotazování a společným vysvětlením Google Analytics.

Detailní osnova kurzu:

  1. Webová analytika obecně – její účel, funkce, specifika
  2. Dostupné analytické nástroje a jejich komentář
  3. Google Tag Manager – jeho využití a implementace
  4. Principy fungování Google Analytics
  5. Práce s měřícím kódem a zpracování dat
  6. Správná struktura a hierarchie účtu
  7. Správa uživatelů a přiřazování rolí
  8. Metriky a dimenze
  9. Přehledy – jejich funkce, nastavení, možnosti
  10. UTM parametry
  11. Atribuční modely

Praktický blok:

Teoretickou část považujeme za důležitou, ale praxi a okamžité testování považujeme za nejlepší způsob jak celé analytice porozumět a osvojit si vysvětlované funkce. Z toho důvodu je více jak polovina našeho školení věnována praktickému průchodu analytickými nástroji a testování konkrétních funkcí.

V praktické části budeme řešit konkrétní zadání a navíc garantujeme:

  • Průchod všemi přehledy
  • Zdůraznění důležitých informací
  • Ukázky hledání cesty k informacím
  • Naučíte se vytvářet vlastní dashboard

V neposlední řadě se podíváme na nástroj Google Data Studio a vysvětlíme si, jak, kdy a proč ho můžete využívat.

Cena:

4 500 Kč + DPH

Doba trvání:

4,5 h

Co se naučíte:

  • Poznáte základní platformy pro měření webu
  • Pochopíte principy a specifika fungování měření
  • Osvojíte si důležité pojmy související
    s analytikou
  • Zorientujete se v analytickém přehledu
  • Naučíte se měřit a sledovat digitální kampaně.

Školitelé

Lukáš Machka

Lukáš se věnuje online reklamě a analytice více jak 10 let. Má za sebou rozsáhlé kampaně za desítky milionů korun a díky svému analytickému vhledu se podílí na tvorbě efektivních strategií. Pravidelně pracuje s několika analytickými systémy (Google Analytics, Yandex Metrica, Smartlook, HotJar) a je expertem na vyhodnocování výsledků.

Pavel Křehlík

Pavel je člověk, kterého analytika uchvátila a doslova pohltila. Pravidelně řeší neřešitelné úkoly týkající se vyhodnocování a reportování výsledků kampaní, které také sám vytváří. Jeho specializací je mimo Google Analytics, Google Tag Manager a Google Data Studio.

Aktuální termíny

13. 10. 2021

12:00–17:00

27. 10. 2021

12:00–17:00