Google Analytics pro manažery a podnikatele
Počet účastníků: max. 8 osob - Dbáme na osobní přístup a praxi.
Cena: 4 500 Kč + DPH
Doba trvání: 4,5 h
Co se naučíte:
- Poznáte základní platformy pro měření webu
- Pochopíte principy a specifika fungování měření
- Osvojíte si důležité pojmy související
s analytikou - Zorientujete se v analytickém přehledu
- Naučíte se měřit a sledovat digitální kampaně.
Školení připravené experty na webovou analytiku. Kombinace teorie a okamžité praxe ve srozumitelné podobě. Společně projdeme Google Analytics účet a probírané funkce si rovnou vyzkoušíte. Důraz klademe na důležité funkce a znalosti, které pomohou při řešení pracovních úkonů.
Co získáte?
- Školení vedou DVA profesionálové z oboru, kteří se analytice věnují a školené nástroje denně využívají ke své práci
- 2 h teorie + 2 h praxe přímo v Google Analytics a dostatek času všechny dotazy.
- Porozumění online analytice při společném procházení nástrojem
- Okamžité testování znalostí na konkrétním webu a příkladech
- Soupis užitečných informačních zdrojů
- Tahák na důležité pojmy a metriky
- Checklist pro usnadnění budoucí práce
Pro koho je školení určené/ vhodné?
Pokud jste Project Manager, Marketing Manager, Brand Manager nebo podnikatel prodávající online služby či zboží.
Co musím umět, než půjdu na kurz?
Kurz je určen začínajícím a mírně pokročilým uživatelům, není proto třeba žádné zvláštní přípravy. Všechny pojmy budou srozumitelně vysvětleny.
Vyškolené značky:
Forma:
Online workshop s možností dotazování a společným vysvětlením Google Analytics.
Detailní osnova kurzu:
- Webová analytika obecně – její účel, funkce, specifika
- Dostupné analytické nástroje a jejich komentář
- Google Tag Manager – jeho využití a implementace
- Principy fungování Google Analytics
- Práce s měřícím kódem a zpracování dat
- Správná struktura a hierarchie účtu
- Správa uživatelů a přiřazování rolí
- Metriky a dimenze
- Přehledy – jejich funkce, nastavení, možnosti
- UTM parametry
- Atribuční modely
Praktický blok:
Teoretickou část považujeme za důležitou, ale praxi a okamžité testování považujeme za nejlepší způsob jak celé analytice porozumět a osvojit si vysvětlované funkce. Z toho důvodu je více jak polovina našeho školení věnována praktickému průchodu analytickými nástroji a testování konkrétních funkcí.
V praktické části budeme řešit konkrétní zadání a navíc garantujeme:
- Průchod všemi přehledy
- Zdůraznění důležitých informací
- Ukázky hledání cesty k informacím
- Naučíte se vytvářet vlastní dashboard
V neposlední řadě se podíváme na nástroj Google Data Studio a vysvětlíme si, jak, kdy a proč ho můžete využívat.
Školitelé
Pavel Křehlík
Pavel je člověk, kterého analytika uchvátila a doslova pohltila. Pravidelně řeší neřešitelné úkoly týkající se vyhodnocování a reportování výsledků kampaní, které také sám vytváří. Jeho specializací je mimo Google Analytics, Google Tag Manager a Google Data Studio.
Aktuální termíny
21.12.2023
9:00